Kuhmon VesiEnergialla on käytössä Intrumin muistutus- ja perintäpalvelut

Kuhmon VesiEnergia Oy on ottanut käyttöönsä Intrumin muistutus- ja perintäpalvelut osana saatavien hallintaansa.

Yhteistyö Intrumin kanssa koskee sekä vesi- että lämpöpalveluidemme erääntyneitä saatavia, kuten velan pääomaa, korkoa tai muistutukseen ja perintään liittyviä kuluja.

Oletko saanut Intrumilta muistutuskirjeen?
Kun maksat laskun kirjeen maksutiedoilla eräpäivään mennessä, asia on sillä kunnossa. Voit maksaa laskun myös kirjautumalla Intrumin verkkosivuilla Oma Intrum -palveluun, joka on auki ympäri vuorokauden. Sitä varten tarvitset pankkitunnukset sekä kirjeessä näkyvän asianumeron. Oma Intrumissa voit kätevästi maksaa velkasi, ehdottaa maksusuunnitelmaa tai lähettää viestin Intrumin asiakaspalveluun.

Mikäli et pysty maksamaan laskua eräpäivään mennessä, otathan viipymättä yhteyttä Intrumiin avun saamiseksi. Nopein tapa saada apua on kirjautua Oma Intrum -palveluun. Voit ottaa Intrumiin yhteyttä myös puhelimitse kirjeessä mainituilla yhteystiedoilla. Mikäli sinulla ei ole kirjettä, voit soittaa Intrumin vaihteen numeroon 09 229 111, josta sinut ohjataan asiakaspalveluun.

Intrumin verkkosivuilla osoitteessa https://www.intrum.fi/fi/asiakaspalvelu on saatavilla apua, neuvoja sekä vinkkejä henkilökohtaisen talouden hallitsemiseksi.

Kuhmon VesiEnergia Oy